Studenti VŠE skončili v KPMG International Case Competition těsně pod stupni vítězů

Studenti VŠE skončili v KPMG International Case Competition těsně pod stupni vítězů

Čtveřice studentů Vysoké školy ekonomické skončila ve finále soutěže KPMG International Case Competition v São Paulu na dělené čtvrté příčce. V Brazílii se utkali s dalšími 22 nejlepšími týmy, které vzešly z národních kol, jichž se po celém světě zúčastnilo 6 000 studentů z více než 300 univerzit.

Tým studentů z Vysoké školy ekonomické v Praze ve složení Johana Adamková, Jan Rajchert, Jakub Ratislav, Diana Stašková odletěl do Brazílie začátkem dubna. Během čtyřdenního finále porovnávali své znalosti a prezentační dovednosti se studenty z celého světa. Řešili případové studie ze sportovní oblasti, konkrétně k fotbalovému šampionátu FIFA a olympijským hrám v Londýně. Své návrhy prezentovali před mezinárodní porotou složenou z partnerů celosvětové sítě poradenských společností KPMG.

„Naši studenti si v porovnání s mezinárodní konkurencí vedli více než dobře. Jejich řešení i prezentace byly na vysoké úrovni. Rozdíly mezi finálovými týmy byly minimální, odlišnosti spočívaly v kreativitě, originalitě řešení a způsobu prezentace,“ řekl Pavel Závitkovský, Partner KPMG Česká republika a člen mezinárodní poroty soutěže.

Právě inovativní přístup řešení nakonec rozhodl o vítězství studentů australské University v Queenslandu. Na stupních vítězů předčili týmy z Francie a USA.

Tým studentů Vysoké školy ekonomické v Praze na finále soutěže KPMG International Case Compeition v Brazílii ve složení Jan Rajchert, Johana Adamková, Diana Stašková, Jakub Ratislav.
Tým studentů Vysoké školy ekonomické v Praze na finále soutěže KPMG International Case Compeition v Brazílii ve složení Jan Rajchert, Johana Adamková, Diana Stašková, Jakub Ratislav. Foto: Studenta

Čeští studenti vědí, jak uspět na sociálních sítích

Během náročného soutěžního programu studenti nejen analyzovali případové studie, ale také soutěžili v aktivní komunikaci na sociálních sítích. Ve čtyřech dnech se na Twitteru, Facebooku a Instagramu objevilo přes 750 zmínek o soutěži. Český tým v aktivní komunikaci na sítích dlouhou dobu vedl, nakonec skončil těsně druhý.

„Účast v soutěži KPMG International Case Competition nám přinesla nové přátele z celého světa, hromadu zkušeností a velmi cennou zpětnou vazbu od porotců KPMG. Věděli jsme, že rozhodně nebude lehké v mezinárodní konkurenci uspět, ale právě to nás motivovalo předvést se v co nejlepším světle a ukázat, že i české týmy umí řešit případové studie a konkurovat svými nápady světu,“ sdělil tým studentů Vysoké školy ekonomické v Praze.

Mohlo by tě zajímat

Nejnovější