Studenta Media (vydavatel Studenta a Studenta.cz) se dohodl na převzetí Life on Campus, jednoho z hlavních rivalů v ČR.
Tento časopis navazoval na téměř 15 let fungující stálici Eurocampus. K němu patřilo i provozování stojanů s bannerovými pozicemi, které můžete potkat na všech státních univerzitách v ČR.
Na českém trhu s médii pro VŠ studenty tak dochází k zásadní změně – vydavatelství magazínu Studenta se stává momentálně největším hráčem mezi časopisy pro studenty. Díky spojení s Life on Campus a navýšení vlastní periodicity je Studenta vydávána nově v nákladu 45 000 kusů 6x ročně. Další číslo na vás čeká začátkem měsíce dubna před univerzitami ve více než 100 studentských centrech od Plzně až po Ostravu.
Co si o odkoupení Life on Campus myslí jeho bývalý vydavatel Ondřej Reif? „Dohodli jsme se, že spojíme naše síly, know-how a bude vycházet pouze jeden časopis pod stávajícím názvem – Studenta. A sice už od dubna tohoto roku. Veškeré naše aktivity včetně klíčových lidí nyní přecházejí právě tam.“
Spokojenost je i na druhé straně. Tomáš Rašner, ředitel Studenta: „Jsme velmi rádi, že se nám spojení s Life on Campus podařilo. Znamená to pro nás pojištění pevné pozice a také možnost nabídnout čtenářům a inzertním klientům širší portfolio kvalitnějších služeb.“
Studenta a Studenta.cz realizuje i online a virální kampaně jako Kolej roku nebo Miss VŠE. Dále provozuje portál Jízdomat.cz, jedničku v oblasti spolujízdy autem, a nabízí komplexní marketingové služby na Facebooku – FacebookExpert.cz.