Jsi až příliš kreativní pro svůj obor? Jdi na stáž do reklamky!

Jsi až příliš kreativní pro svůj obor? Jdi na stáž do reklamky!

Svět reklamy potřebuje mladé a kreativní duše jako sůl, bez nás by to prostě nešlo. Toužíš po práci v tomto oboru a chceš si vyzkoušet, jestli by to bylo pro tebe to pravé? Nyní máš jedinečnou šanci získat stáž v největších reklamkách u nás. Ať už jsi umělec, ekonom, ajťák, nebo technik…

Asociace komunikačních agentur (AKA), která sdružuje největší kreativní společnosti u nás, chce vzbudit zájem studentů o reklamu. Rozhodla se proto, že podpoří programy stáží pro studenty u všech svých členů. Právě nyní tak máš jedinečnou příležitost získat stáž u špičkové reklamní agentury. „Jsi silně kreativní? Máš pocit, že je ti tvůj obor malý, a chceš využít své zkušenosti v maximálně kreativním prostředí? Tak vyzkoušej reklamu, nic za to nedáš. Přihlas se v březnu na stáž,“ přibližuje hlavní myšlenku kampaně Jan Rauschert, člen prezidia AKA.

Získej stáž a řvi jako lev

Pracovní prostředí v reklamce nabízí mnoho výhod, které u jiných zaměstnavatelů budeš hledat jen stěží. Především tolik propíraný work-life balance, možnost seberealizace, uplatnění své kreativity, vedení kvalitním a zkušeným managementem a přátelské, neformální prostředí (na obleky zde zapomeň). Navíc v mnoha reklamních agenturách působí lidé z různých koutů světa. Takže pokud miluješ živé a multikulturní prostředí, tohle je něco pro tebe.

AKA se při podpoře studentů rozhodla jít ještě dále a dohodla se svými členy, že zaplatí svým stážistům poplatek za účast v soutěži Young Lions. Prestižní soutěž mladých talentů z celého světa pořádá své velké každoroční finále v Cannes. Záleží jen na tobě, jestli si své místo v rozpáleném francouzském městě slávy vybojuješ. Cítíš-li se jako mladý lev reklamy, je tohle skvělá šance, jak to dát vědět celému světu. A neboj se, AKA ti pomůže a podpoří tě.

Koho hledají?

Kreativce! Ale pozor, to neznamená, že když studuješ techniku nebo IT, nejsi vhodný kandidát, právě naopak. Svět se mění a technické typy se nikde neztratí, ani ve světě reklamy. Jedním z pilířů nové strategie AKA je snaha přilákat i studenty z oborů, které nejsou tradičně spojovány s prací v kreativním oboru. Nově dostanou příležitost právě i studenti IT technologií nebo technických oborů.

Co čeká na stáži...

… umělce či kreativce

Své nadání uplatníš jako designer, art director nebo UX designer. To znamená, že tvou povinností bude zajistit kvalitní přenos mezi značkou a výtvarnou stránkou celé komunikace.

… ekonomy a markeťáky

Reklamní agentury ti nabídnou širokou škálu client servis pozic. Tvoje práce bude spočívat v péči o značky, jejich rozvíjení včetně bádání a zkoumání.

… ajťáky a techniky

V agenturách máš výbornou příležitost naučit se na vysoké úrovni několik nových technologií. Donedávna to byl hlavně „high-level software“ (weby, jednoduché aplikace, hry…), ale s příchodem tzv. Internet of Things přichází na řadu také cenově přijatelný vývoj na míru navržených mikropočítačů.

Jak se přihlásit

Zní ti to jako skvělá šance, jak pracovat na cool projektech s fajn lidmi z celého světa? Tak o sobě dej vědět. Na webu AKA najdeš seznam reklamních agentur v České republice. Všechny agentury zde uvedené jsou do velkého náboru studentů zapojené. Na webových stránkách jednotlivých agentur pak najdeš kontaktní údaje. Pošli jim krátký e-mail se žádostí o stáž. Přidej své CV s fotografií a napiš o sobě pár slov. Zkus to, určitě se ti ozvou.

Text: Jakub Klimeš

Mohlo by tě zajímat

Nejnovější