reklama
 
Lidl nabízí studentům letní stáž v oddělení nákupu
poweredbyexperts

Lidl nabízí studentům letní stáž v oddělení nákupu

Každé léto od července do září oživí oddělení nákupu společnosti Lidl skupina stážistů. Za tři měsíce poznají fungování tohoto strategického oddělení, získají nové pracovní zkušenosti a mnozí z nich zůstanou ve firmě pracovat nastálo. Šanci mají studenti ekonomického oboru, s němčinou a zájmem o obchod či marketing.
reklama

„Během tří měsíců jsem prošla tři oddělení a poznala jsem, jak se testuje kvalita prodávaných potravin, eviduje zboží v interních systémech a připravuje strategie v rámci PR aktivit. Po skončení stáže mi byla nabídnuta smlouva na plný úvazek. Chtěla jsem pracovat někde, kde to není monotónní, kde budu mít prostor pro kreativitu,“ říká Petra, bývalá stážistka a dnes už stálá součást týmu akčního oddělení, které připravuje tematické týdny.

Foto: Studenta

Stáž v oddělení nákupu na centrále společnosti v Praze je určena studentům 4. nebo 5. ročníku VŠ, ideálně ekonomického směru, se znalostí němčiny a se zájmem o obchod či marketing. A co bude jejich úkolem? Budou oporou zkušenějším kolegům v oddělení nákupu, což znamená, že se budou podílet na chodu zboží od výrobců až do regálů v našich prodejnách, budou spolupracovat na přípravě tzv. akčních týdnů, nebo na tvorbě marketingových a reklamních materiálů.

Uzávěrka přihlášek je 30. dubna 2015. Výběr studentů proběhne v tříkolovém výběrovém řízení.

Více informací o stáži pro studenty zde.

Foto: Studenta

O společnosti LIDL

Společnost Lidl otevřela prvních 14 prodejen v České republice v roce 2003. V průběhu jejího působení na českém trhu rozšířila obchodní síť na 230 prodejen. Lidl získal sedmkrát ocenění Obchodník roku v kategorii Cena veřejnosti. Blízkost prodejen k zákazníkům a jednoduchost prodeje jsou základem úspěchu společnosti. Prodejny Lidl jsou specifické pro svou vysokou funkčnost, účelovost, příjemné a čisté prostředí. Jasné a přehledné rozdělení jednotlivých uliček umožňuje zákazníkovi rychlou a jednoduchou orientaci. Na prvním místě společnosti vždy stojí zákazník.

Filosofie prodeje společnosti Lidl je založena na vlastních produktech prodávaných pod vlastními značkami. Veškerý sortiment zboží podléhá neustále přísné kontrole kvality a pouze dodavatelé, kteří tyto vysoké normy kvality splňují, mohou své zboží do Lidlu dodávat. Důležitou zárukou čerstvosti všech potravin je krátká dodací cesta a okamžitá překládka zboží.

Společnost Lidl pro své zákazníky připravuje pravidelně slevové akce a speciální tematické týdny.

Kromě potravinářského sortimentu jsou v rámci těchto akcí nabízeny také potřeby pro domácnost,

kancelář, sport, zábavu nebo kutilství. Více informací na www.lidl.cz.

reklama

Mohlo by tě zajímat

Nejnovější