reklama
 
IGTV

Instagram útočí na Youtube. Nová Instatelevize je tady

Je to tady! Instáč konečně dosáhl pověstného limitu jedné miliardy uživatelů (!) a jako dárek si sobě i uživatelům nadělil vlastní televizi. #InstaRevoluce (a útok na Youtube) se nejspíš blíží...
reklama

IGTV - vertikální formát a hodinový obsah

IGTV je na rozdíl od všech jiných platforem designována tak, aby odpovídala nejběžnějšímu způsobu držení telefonu. Video je tedy natvrdo celoobrazovkové a vertikální. Jiný formát do Instatelevize nenahrajete. Bonusem je i inovace délky videí. Na rozdíl od 15s Stories, nebo 60s videí v Instafeedu, umožňuje IGTV nově nahrát až hodinové video. Můžeme se tak těšit na seriály, insta(v)logerry i experimenty s vertikálním formátem. A to vše zatím bez reklam a s pořádným dosahem!

Jak umí instagram přehrávat videa:

Zrak, kam se podíváš...

Příspěvek sdílený Akademie věd ČR (@akademievedcr),


IGTV jako rukavice hozená Youtube

Nová televize si už jistě vysloužila pozornost všech tvůrců, marketerů a kreativců po celém světě. Přechod z youtubovského 16:9 na vertikální formát tak možná čeká nejednoho influencera. Na sítích se, ale řeší jedna zásadní otázka? Bude konečně Instagram (potažmo Facebook) umožňovat monetizování videí? Pokud ano, může nás čekat strmý růst vertikálního obsahu, pokud ne, je možné, že IGTV taky skončí v propadlišti dějin.

Jak jste na tom s Instagramem vy? Má vertikální formát budoucnost? A jestli máte rádi zvířecí Instagramy

reklama

Nejčtenější za měsíc

Nejnovější