Becherovka Lemond má novou Art.edici lahví od mladých designérů
poweredbyexperts

Becherovka Lemond má novou Art.edici lahví od mladých designérů

Becherovka Lemond představila novou Art.edici. Originální design dvou půllitrových lahví uvede na trh v limitované edici v průběhu listopadu. Autorkou lahve pro holky je studentka 3D designu a vizuální tvorby Barbora Balgová. Lahev pro kluky navrhl grafický designér Eugen Finkei. Lemond tak pokračuje ve spolupráci s mladými a talentovanými lidmi. Art.edici si lidé poprvé prohlédli na párty v Belushi's baru.

Design lahve od studentky 3D designu je inspirovaný samotnou značkou Lemond. „Je to svět přátel, zábavy a párty. Na lahvi jsem zobrazila komiksový příběh jednoho večera a jedné dívky,“ říká Barbora Balgová. Na designu druhé lahve je k vidění mimozemský industriální objekt. „Chtěl jsem, aby obsahoval surrealistické prvky inspirované mým oblíbeným výtvarným stylem,“ říká Eugen Finkei.

Becherovka Lemond svou Art.edicí pokračuje v úspěšné spolupráci s mladými lidmi. „S mladými autory z různých oborů realizujeme projekty již několik let. Ti přináší značce Lemond jedinečné a originální nápady. Od nás dostanou příležitost, která se jim v dalším profesním životě může hodit,“ říká manažer značky Becherovka Lemond Jozef Tomečko.

Becherovka Lemond oficiálně představila svou Art.edici na párty v pražském klubu Belushi's, který se nachází v budově hotelu Mosaic House. Na párty zahrál Dj Kwé a Dj Rockstar. Limitovaná edice bude k dostání v obchodech, kde se Lemond běžně prodává.

Foto: Studenta

O autorech Art.edice:

Barbora Balgová, 24 let

Studuje 3D design a vizuální tvorbu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Na studiu se jí líbí rozmanitost projektů, na kterých může pracovat. Po škole se chce uchytit v oblasti designu, ilustrace nebo reklamy. Ilustraci se věnuje již od dětství. Nejraději kreslí lidi a ovlivňuje ji hlavně americký komiks. Nesnáší sedět doma. Často chodí do fitness centra. Spolupráce s Lemondem byla zkušeností, které si nesmírně váží.

Foto: Studenta

Eugen Finkei, 24 let

Studoval stejnou univerzitu jako Barbora. Aktuálně se věnuje grafickému designu. Vždy jej lákalo projevovat se vizuálním způsobem a být součástí vizuální kultury. Baví ho design automobilů i ostatních dopravních prostředků. Jeho snem je vytvoření vizuálního stylu pro hudební skupinu. Svůj volný čas tráví hlavně s přáteli. Práce na designu láhve pro něj byla zajímavá a inspirující. Je rád, že se mohl zúčastnit.

Foto: Studenta

O spolutvorbě značky Becherovka Lemond s mladými lidmi

Na podzim roku 2010 režíroval reklamní spot Lemondu teprve devatenáctiletý Maxmilian Turek. V první polovině roku 2011 navrhly dvě studentky Vysoké školy uměleckoprůmyslové, Karolína Juříková a Monika Krbová, kostýmy pro promotéry akcí. V říjnu 2011 uvedla Becherovka Lemond na trh limitovanou edici dvou lahví, kterou vytvořili mladí umělci, slovenská animátorka Alica Gurinová a český výtvarník Luke Tomski. V roce 2012 navrhovali dva studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně dárkové balení Lemondu.

3 otázky pro autory Art.edice:

Jak byste ztvárnili chuť Becherovky Lemond?

Barbora: Jako fotografii se spoustou lidí, kteří se koupají v citronové šťávě.

Eugen: Chuť bych zachytil jako energický vír zelenožlutého proudu tekutiny.

Kde berete inspiraci pro své návrhy?

Barbora: Mým velkým učitelem byl můj děda. Jeho práce jsou a vždy budou velkou inspirací.

Eugen: Dívám se okolo sebe, vnímám lidi a prostor. Ovšem nejlepší nápady dostávám ve vaně.

Jakou zkušenost si odnesete ze spolupráce se značkou?

Barbora: Mohla jsem pracovat s týmem lidí, kteří jsou ve svém oboru profesionály.

Eugen: Určitě si odnesu zkušenost příjemného zážitku z procesu tvorby netradičního obalu.

Foto: Studenta

Becherovka Lemond byla uvedena na trh po 201 letech od vzniku Becherovky Original a je teprve druhým likérem v historii, který nese název Becherovka. Řadí se do kategorie hořkých bylinných či ovocných likérů a je 100% přírodním produktem. Charakteristická je pro ni citrusová vůně a chuť. Becherovka Lemond je jemná, lahodná, s příjemným dozníváním a 20 % alkoholu. Stejně jako Becherovka Original se i Becherovka Lemond vyrábí na jednom jediném místě, a to v Karlových Varech, a také její receptura je tajná.

Mohlo by tě zajímat

Nejnovější