Umíte strategicky plánovat? Možná si vás ve výběrovém řízení prověří
poweredbyexperts

Umíte strategicky plánovat? Možná si vás ve výběrovém řízení prověří

Pokud studujete marketingově zaměřený obor a plánujete se v mu v budoucnu věnovat, můžete se v průběhu přijímacího řízení setkat s programy, které budou prověřovat, nakolik zvládáte strategické plánování. Jedním takovým „prověřovatelem“ je program Markops, který si mohli vyzkoušet také studenti z Česka v rámci projektu Marketing Talents of the Year.

Markops je e-learningový software pro výuku strategického marketingu. Zabývá se výukou strategických marketingových koncepcí v simulovaném online světě, který je nazýván Markstrat World. Ve světě jej používá 8 z 10 špičkových světových ekonomických univerzit, jako například Stanford či MIT. Některé společnosti ho dokonce využívají ve výběrových řízeních do svých trainee programů.

V České republice se studenti s tímto programem mohli setkat v rámci soutěže Marketing Talents of the Year, kterou zaštiťuje Podnikohospodářská fakulta VŠE a společnost Mondelez Czech Republic s. r. o., která je dlouhodobě nejžádanějším zaměstnavatelem zdejších studentů.

Foto: Studenta

V soutěžním finále, které hostil cukrovinkový gigant Mondelēz International osobně, se hodnotila nejen práce s programem Markops, ale i spolupráce členů týmu, reakce na zadání a výsledná prezentace. Projevila se zde především efektivita při řešení problémů, které ve skutečném byznysu nastávají dennodenně, a umění zvýšit hodnotu firmy pro akcionáře. Což mimochodem letos poprvé v historii soutěže dokázaly v rámci simulací naprosto všechny týmy.

V rámci workshopů se studenti seznámili i s pracovním prostředím a praxí na nejrůznějších odděleních společnosti Mondelez Czech Republic. Dostali možnost spolupracovat se zkušenými manažery a poznat tak nejen odbornou praxi, ale získat i zpětnou vazbu na své výkony.

Marketing Talents of the Year je skvělou příležitostí, jak uplatnit své teoretické znalosti v reálném životě. Potvrzuje to i Zdeněk Fogl, člen vítězného týmu Take a smile: „Ačkoliv všichni již při škole pracujeme, teprve tady jsme měli možnost vidět, jak opravdový byznys funguje v praxi a jak důležité je umět dobře svoji práci prodat. Měli jsme možnost nejenom poznat teorii marketingu v praxi a získat komplexní pohled na trh, ale především poznat sami sebe při strategickém rozhodování a týmovém způsobu práce."

O společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o.

Mezi její nejznámější značky patří čokoláda Milka a Cadbury, káva Jacobs, sušenky Oreo a LU nebo žvýkačky Trident. V českém a slovenském portfoliu pak hrají významnou roli také značky BeBe Dobré ráno, Brumík, Fidorka, Figaro, Halls, Kolonáda, Miňonky, TUC či Zlaté. Je jedním z nejžádanějších zaměstnavatelů nejen u absolventů Fakulty podnikohospodářské VŠE. Každoročně se do trainee programů hlásí desítky mladých absolventů nebo studentů posledních ročníků vysokých škol. Dlouhodobě spolupracuje s Fakultou podnikohospodářskou VŠE a letos je již čtvrtým rokem generálním partnerem Marketing Talents of the Year.

Více informací hledejte na webových stránkách www.mondelezinternational.com a www.mondelez.jobs.cz nebo na Facebooku.

Text. Veronika Doskočilová

Mohlo by tě zajímat

Nejnovější