Unikněte z šedé zóny: 4 tipy, jak podnikat kreativně - Studenta.cz
reklama
 
Unikněte z šedé zóny: 4 tipy, jak podnikat kreativně

Unikněte z šedé zóny: 4 tipy, jak podnikat kreativně

Dělá vám problém prosadit se na trhu? Sledujte nejnovější trendy. Ať už jste s podnikáním začali nebo to teprve máte v plánu, nejzásadnější otázkou, kterou je nutné si položit, je to, jak úspěšně oslovit vaše potenciální zákazníky. I přestože vám může hrát do karet vysoká poptávka po vašich produktech či lokalita, kde podnikáte, úspěšný business se sám nevytvoří. Je potřeba tomu trochu dopomoci.
reklama

1) WEB

Naprostou samozřejmostí jsou v dnešní době kvalitní webové stránky. Spoustu lidí je zvyklá hledat informace na internetu. Zjišťují tam otevírací dobu, kontakt, adresu, ale i dostupnost produktů. Drtivá většina také preferuje objednávání online. Zvažte proto, zda tuto službu nabízet chcete, či dáváte přednost pouze prodeji v kamenných obchodech. Doporučujeme ale vyjít zákazníkům vstříc a nabízet možnost doručení až domů. Dbejte také na výběr spolehlivého dopravce a zásilky posílejte tak, aby se minimalizovala možnost znehodnocení výrobku. Pokud se navíc jedná o křehké zboží, musíte postupovat maximálně opatrně. Využijte bublinkových fólií a dalších vychytávek, které zásilku ochrání.

2) VZHLED

Stejně tak nepodceňujte vzhled balíčku, který k majiteli dorazí. Místo starých krabic, co po různu  najdete, investujte do nových. V současné době je navíc možnost nechat si potisknout krabice s vlastním designem, logem, apod. Výrobek tak hned získá na hodnotě a vizuálně to působí mnohem lépe.

3) DÁRKY

Již se také osvědčilo do balíčků přidávat různé dárečky, které vás prakticky nic nestojí a zákazníkům udělají radost. Zvažte třeba samolepky s vaším logem, které vám spolu s celou reklamní sadou na zakázku vytvoří specialista na obalové materiály Paketo.cz. Stojánky s letáčky pak můžete využít nejen u vás v obchodě, ale zkuste oslovit i další prodejny, ordinace či kanceláře, se kterými můžete navázat pomyslnou spolupráci a vystavení vaší nabídky na jiných místech vám navíc může pomoci u takové klientely, která se stále orientuje spíše mimo internet.

4) PROMO

Ač se síla internetu rozmáhá více a více, přesto by bylo kontraproduktivní zaměřit se jen na takovou formu propagace. Nejlépe pochopíte, jak přemýšlí zákazník, když se vy sami zaměříte na situace, kdy jste v klientově kůži. Přemýšlejte tedy, co oslovuje a dělá radost vám a podle toho také tvořte svoje podnikání.

reklama

Nejčtenější za měsíc

Nejnovější